Saturday, October 2, 2010

Beköltöztünk

Házavatás


        Most már mondhatom, hogy meg is szoktam a lakást, a lépcsőket, az erkélyt, az ágyam, a Biget, a szürke környezetet, mindent. Van egy új lakótársunk, Rezsőnek hívják. Nem, nem a barátom, se a Blankáé, se az Emeséé, bár a Lasszié lehetne, de az övé sem:D Rezső valójában egy sárga puff, akibe már mindegyikünk beleült (ez legalább kétértelmű). Van itt még Hangya és Tetű, Kacsacsőrű Emlős, és az Állatkert. 

Blanka Rezsőben:)


       Már nem borozunk. Meg vagyunk hűlve. Tea, citrom, méz, Paracetamol, buli, tea, citrom, méz... 
S mindeközben egyetemisták lettünk. Szinte azt írtam, hogy Nagyok. De amíg még az ágyban ülve küldjük le egymást wc-papírért és citromért, mert lusták vagyunk, addig nem beszélhetünk Felnőttségről:)) Ki van zárva.   Órák, emberek, tanárok, dékánok, kávézók, zene, kaja, Rezső- kb. így telt el a hét. 
      Megpróbálok kicsit aktívabb lenni errefele, mert egyesek panaszkodnak:


dora daczo: Brigitta ....:-w
dora daczo: This is your blog supervisor!
dora daczo: WARNING: You are not attending to your blog
dora daczo: that is not good
dora daczo: emiatt meg kell kerdezzem hogy milyen az egyetemen....



 @ Dóra szívem, nagyon jó a Zegyetem. Érdekes emberek, érdekes tantárgyak, azt hiszem, jól választottam. S a legjobb, hogy itt vagyok Veletek, nem pedig Dániában...



10 comments:

Dora said...

way cool! Way cool! Me like!Eddigi kedvenc post-om:P
Maskep milyen vagany hogy egyfajta idonkent megjeleno hatso mozgato ereje vagyok ennek a blognak;))

Brigi said...

Hát sokat köszönhetek neked, az biztos:*
Szóval, még néha rúgj seggbe:))

iri said...

Szep munkat vegeztetek!

iri said...

Ez a prucsok"munkanak" szolt nem tudom m iert szaladt ide be.

Kivanok gyogyulast!

P. Howard said...

valoban eleg beteg kepek. gyogyulast :]

Brigi said...

dora te csak rugdosd seggbe,s aztan minden mozdulatunk megjelenik :))
de azert megis Rezso,hangya,tetu es kacsacsoruemlos vannak a toppon:))

Kock :D said...

valojaban az utolso kommentet is en irtam,csak :">

Kock :D said...

es meg ott van a disneyland is,ami igazandibol a Scelete,de ami az ove az a mienk is,szoval meg ok is ott vannak[Donkey, Monkey es Tom]
hogy hagyhattad ki oket Brigi?

Akabelle said...

Van Big? Akkor szomszéd!
Integetek az ablakból, látsz?

Brigi said...

Most integess, mert az erkélyen vagyok:D hányas szám, hányadik emelet?:D Hisztis szomszéd van? Kölcsön adunk egyet:P

Post a Comment