Tuesday, September 7, 2010

Napi kép

            Denis Olivier

Egyedi. Kreatív. Különleges. Szokatlan. Talán így jellemezném a képeit. Egyike azon fotósoknak, akiket csodálni és tisztelni tudok tehetségükért. Számomra Dalí megtestesítője fotográfiában (Dreamspace Reloaded fotósorozat). Portréit kicsit erőltetettnek látom, lehet azért, mert én először egy szürreális képébe lettem szerelmes. Azóta is követem, deviantArton a fotós mögött rejlő személyt is meg lehet ismerni. Álom- és felhővilágot teremt ő, olyat, amiben mind élni szeretnénk. 






























Linkek: deviantArt
             Honlap
             Twitter
             Facebook


Én nem keresgéltem a pasi után, de tényleg ott van minden a honlapján:P

2 comments:

Anonymous said...

He's got his head in the clouds...

Brigi said...

...and he's got the look;)

Post a Comment