Monday, September 6, 2010

Hétfő


             Hétfőn még a fű sem nő. Dehogynem! Ez az első hétfőm a nyáron, amikor felkeltem már fél kilenckor. (Az érettségi időszak nem tevődik.) Tegnap este felhívott Pávai, hogy ma 12-től interjúm van. Igen, állásra, igen, dolgozni fogok. Dolgozni? Igen, igen, nekem is kicsit ijesztő, de már épp ideje volt. Mindjárt indulok Kolozsvárra, s gondoltam összedobok egy pár sort, hátha elfelejtem, hogy izgulok:P 
            Délután még egyik kedvenc filmemről és fotósomról is írni fogok, de addig...addig még sok van:D

Szép napot mindenkinek. :)

2 comments:

NovRain said...

Tee Brigi! Ejszen neked is van...ejszen te is harmadik nekifutásra...ejszen szinte egyidőben csináltuk a blogot! Nohát, én be is linkeltelek, bár nemtom ki fog hozzád átkattintani, mert engem sem olvasnak még :)))

Milyen állásinterjú, ha nem vagyok indiszkrét? :)

Brigi said...

tehát megbeszéltük:)

Post a Comment