Sunday, September 5, 2010

Ha citromot kapsz az élettől...

            

                Vajon milyenek lehettünk, mikor először ettünk citromot? Bár ezeket a gyerekeket elnézegetve, biztos mi is elküldtük a szüleinket melegebb éghajlatra:) 


Mások a videóról:


Mitzi: :))
Mitzi: milyen reakciok
Szabo Brigitta: nekem kell egy gyerek csak erre a celra>:)
Mitzi: Hogy egesz nap citrommal terrorizald?:))
Szabo Brigitta: jaja>:)



Bene: =))))
Bene: le merem fogadni, hogy en is igy csinaltam
Bene: :)))


Lasszy:  jhaj de edeseeeek:)))


gurzo: en is ettem:))
gurzo: miko kicsi voltam:))
Szabo Brigitta: s nem kuldted el anyadekat melegebb eghajlatra?:))
gurzo: nem, en magamtol ettem:)) =))


Ador : brigi, te miket nezel?
Ador: :))

6 comments:

Anonymous said...

kurva jo...:))))

ador said...

Gurzo, te voltál valaha kicsi? :-?

Brigi said...

igen, mikor ette a citromot:D

Ceci said...

En le is vagyok filmezve mikozben citrommal terorizalnak XD :)) s most jopar ev utan magamon rohogok szal erdemes majd azt az "erre a celra" gyereket lefilmezni, Brigi :D

Brigi said...

na, arra a videóra kíváncsi lettem volna:)) engem mér nem terrorizáltak?:(

Akabelle said...

Én nagyon torz arcot vágtam, már azt hitték a szüleim, hogy elkezdek sírni vagy valami hasonló.
De én büszkén rávágtam, hogy ,,még!"

Legalábbis így mesélték.

Post a Comment